Recenze: Kung Fu Panda

Vydáno: 27.7.2008 | Rubrika: | Autor: Gizmo

Kung Fu Panda je novým animovaným filmem autorů Shreka, studia DreamWorks. Předem říkám, že patří k těm lepším. Příběh je situován do malého městečka v údolí kdesi v Číně. Tam si žije i hlavní hrdina filmu, panda Po, který sní o tom, že se stane uznávaným kung fu bojovníkem. Zatím ale zůstává jenom u snů, nemá k tomu ani tělesné předpoklady, ani možnost, jeho současným údělem je totiž servírovat nudle v restauraci jeho otce?

Městečko si žije docela klidně až do chvíle, kdy místní kung fu mistr předpoví, že obávaný bojovník Tai Lung uprchne z vězení. Je tedy třeba vybrat ?Dračího bojovníka?, toho, kdo Tai Lunga porazí. Jak už ale napovídá název filmu, nakonec bude místo jednoho z 5 skvěle vycvičených válečníků vybrán náš panda Po, a nevadí že v životě nebojoval, prostě je Dračím bojovníkem a musí se Tai Lungovi postavit? Zvládne to? Na to už se podívejte sami :-)

Animovaných komedií je poslední dobou až až, a jak je známo, s kvantitou klesá kvalita. Jsou ale světlé vyjímky a mezi ně patří i Kungu Fu Panda. Bohužel asi nebude patřit k těm výrazným hitům, jako je například Shrek, ale pobaví vás. Nebudete litovat penězi za lístek do kina (případně časem stráveným stahováním :-D). Hlavního hrdinu si hned zamilujete, stejně tak i ostatní postavičky, od kung fu cvičitele Shi Fua přes pětici bojovníků v čele s Tygřicí až po Poova otce (nevypadá zrovna jako panda :-)) Možná bych jen na tento druh filmu čekla více vtipných scén. Každopádně ale je Kung Fu panda skvělým filmem který se vám bude určitě líbit. Pokud ne, podělte se o to v komentářích :-)

Hodnocení: 8 z 10

Kung Fu Panda

USA 2008 | Animovaný
Režie: Mark Osborne, John Stevenson | Scénář: Jonathan Aibel, Glenn Berger | Dabing: Saša Rašilov, Otakar Brousek st., Miroslav Táborský, Tereza Bebarová, Nela Boudová, Dalimil Klapka a další | Distribuce: Bontonfilm | 88 min. | přístupný | Fotografie: Paramount Pictures